Montag, 7. Januar 2013

Finish-A-Long 2013

she can quilt

Na das ist doch eine Aktion für mich. So ein paar UFOs habe ich tatsächlich auch herumliegen. Also hier meine Liste mit Dingen, die ich noch fertig machen muss:

This is an event I like! I have some unfinished things laying around. Which are:

- Kaleidoscope Quilt
- Mug Rugs made from Solids (still needs binding)
- lonesome Dresden Plate block
- finishing another pleated pouch (pieces are cut)
- vintage fabric something (cut tumblers already)
- Mod Mosaic quilt (blocks finished)

Kaleidoscope WIP
Kaleidoscope WIP

2011-03-23 First circle
Lonesome dresden plate from 2011

Ciao
Susanne

Kommentare:

Franziska hat gesagt…

oh ja. Hier sind auch so einige Wips / Ufos. Ich habe eines bereits fertiggestellt und an diversen anderen weitergenäht. Hab aber auch was Neues angefangen... ähäm... Meine Liste ist mindestens genauso lang wie Deine. :) Dein Kaleidoscope sieht toll aus.

Deborah Hamilton hat gesagt…

Very pretty!

Leanne hat gesagt…

I am so glad you have joined in for the FAL, these are great projects and I sure hope you finish them all.

elle hat gesagt…

What lovely colours. They will be wonderful to have finished.