Montag, 24. September 2012

Giant Union Jack Pouch - Tasche

Einen wunderschönen Montag wünsche ich euch! Heute habe ich eine etwas zu groß geratene Kosmetiktasche zu zeigen. Der Union Jack ist nach der PP-Anleitung von mir genäht und ca 11" breit. Der Rest der Tasche ist eine Kombination aus zwei Anleitungen. Einmal die Open Wide Zipper Pouch damit man sie richtig gut öffnen kann. Dann der Innenteil von der Two Zip Hipster Tasche. Fand die Reißverschlusstasche mit Innenfach so praktisch.

I can show you a new giant cosmetic pouch. The union jack block is made with my free paper piecing pattern. It is about 11" wide. The pouch is a combination of two patterns. Open Wide Zipper pouch for the great wide opening. And the Two Zip Hipster for the inner pockets (so clever).

Giant Union Jack Zip Pouch


Stoffe/Fabrics:
1001 Peeps - Illusions black
Mixmasters Monochromatic Brick red
Sunkissed Picknic plaid grey
Spoonflower Name fabric (with names of my family)

Giant Union Jack Zip Pouch

Giant Union Jack Zip Pouch

Jetzt kann die nächste Reise kommen und ich krieg all meine Schönmachprodukte unter :) Ich weiß auch schon wo ich hinfahre...

The next journey may come and I can fit all my beauty stuff in it :) And I already know where I will travel to...

Ciao
Susanne

Kommentare:

Gill hat gesagt…

Fabulous!
I love it!

Kimberly hat gesagt…

Wow! I love this! So pretty and your fabric choices are awesome!

Kristan hat gesagt…

This is wonderful!!

Amira Ameruddin hat gesagt…

Love..this is pretty! Am from W.I.P wednesday.. mine was next to you..also with a Union Jack Flag in progress!

Elena @ Modern Olivia hat gesagt…

Gorgeous pouch! I love union jack projects :)

Jennifer hat gesagt…

Love it for sure!

Mrs.Pickles hat gesagt…

lovely work!

Jo hat gesagt…

It's wonderful!

vexa hat gesagt…

it's lovely! just perfect.