Freitag, 18. Mai 2012

Bloggers Quilt Festival

Terrain Squares Quilt


CIMG4835

Die Miezen fanden die Decke auch ganz toll

The cats like it too

2012-03-18 Terrain quilt finished

Die Rückseite ist ein Ikea-Stoff. Schön weich und nicht zu dick. Ich habe den Quilt bahnenweise gequiltet und dann zusammen gesetzt (Quilt-As-You-Go). Bei der Größe wäre quilten sonst wieder eine Qual geworden.

The backing is from Ikea. Soft and thin fabric. I assembled the quilt in rows (Quilt-As-You-Go).

CIMG4841

Stoffe/Fabrics:
Kate Spain Terrain
Modern Meadow Herringbone Lake
Sanctuary - Glass Tiles - Sherbet (Binding)
Lizzy House - 1001 Peeps

Amy's Creative Side


Ciao and have a nice weekend
Susanne

Kommentare:

Little Island Quilting hat gesagt…

Lovely colour combination

harleywife57 hat gesagt…

Love it !!!! Love the fabric and the quilt ! someday I am going to do qayg !

Kate hat gesagt…

That backing is lovely. Great work!

Teresa hat gesagt…

I love seeing this quilt from Terrain fabric. Beautiful!

carol fun hat gesagt…

Great quilt and obviously the cats love it too!

CitricSugar hat gesagt…

Beautiful.

Kate hat gesagt…

Bright and fun, in other words a perfect quilt.

Margaret hat gesagt…

The cats always do!!

Check out my blog if you can...

Margaret Gunn
www.quiltsoflove.blogspot.com

Leanne hat gesagt…

It looks so beautiful on the bed!

Kirsten N hat gesagt…

Love the quilt - and the cats! Doing it as a QAYG is such a great idea too.

Annabella hat gesagt…

So pretty!!

Linda at Roscoe's Ma hat gesagt…

This is a beautiful quilt! I love the front and the backing too!

diane hat gesagt…

Beautiful quilt and it's quite large too

Sue Daurio hat gesagt…

Love the colors! I'm with the kitties, I want to just curl up and lay on that beauty too :)

Sarcastic Quilter hat gesagt…

Lovely with it's colors. Ikea has some great fabric, too!

Brynn hat gesagt…

So many of my favorites here - Kate Spain, pearl bracelet. No wonder I love it!

Lisa hat gesagt…

smart cats!

Nita hat gesagt…

I love Kate Spain!

Quiltbenaco hat gesagt…

I colori sono stupendi!
Ciao

Nectarine hat gesagt…

sehr schön
Meine Katzen probieren auch gern meine Quilte

Simply Sandy hat gesagt…

That's a lot of squares! Great color combination and fabric choices. Great quilt.

Katie hat gesagt…

Hey wow echt toller Blog, du hast mich inspiriert,ich setz mich auch mal gleich an die Nähmaschiene und zaubere ir-was her :)

Ich folge dir nun, falls du auf gegenseitiges Verfolgen Lust hättest, würd ich mich seeeehr freuen hier mein Blog:
katysx3.blogspot.de

Eileen hat gesagt…

nice! great, vibrant colors and fabric. thanks for sharing and have a great day

GittaS hat gesagt…

Das ist ja ein Prachtstück geworden!!!
Die Idee ,Bahnen einzeln zu quilten ist super.
Und dann nach der "Quilt-As-You-Go" Methode ....muß ich mir merken.
Lg Gitta

Trinchen hat gesagt…

Ich beneide Dich!
Ich hab vor 4 Wochen meine Patchworkdecke angefangen, kleine 1,50 x 2,20m und hab immer noch nicht die Oberseite fertig...

Wunderbar, was Du hier alles zustande bringst!

Heidi hat gesagt…

Schöner Quilt ! Die Rückseite kenne ich auch ;-) Finde ich auch schön

Aunt Spicy hat gesagt…

Totally completely love it! Such wonderful colors!