Montag, 21. November 2011

Keyka Lou Strap Clutch sneak preview

Ich konnte nicht warten und habe gestern schonmal ein paar Stöffchen rausgesucht für meine Strap Clutch von Keyka Lou:

I couldn't wait any longer and had to pull out some fabrics for my Keyka Lou Strap Clutch pattern:


Quilters linen in burgundy, Ghastlies - A Ghastlie Night in Mauve, Ghastlies  Ghastly Forest in Natural, Kona Cotton Coal, Kona Cotton Plum

2011-11-21 Ghastlies Strap Clutch

Die Tasche ist schon fertig. Aber dank der schlechten Lichtverhältnisse habe ich noch kein Foto machen können. Außerdem möchte ich noch ein paar Anmerkungen zur Anleitung aufschreiben. Nur so viel: selten eine so durchdachte Anleitung gesehen. Der Verschluss und die Ecken sind für mich total neu. Schaut super professionell aus. Also wer noch mitnähen möchte, sollte sich beeilen. Der Sale (5$) endet am 27.11. ;)

The clutch is completed but I couldn't take pictures due to the bad lightning. And I wanted to write down some remarks to the pattern. Just have to say: never saw such a clever pattern before. Very detailed and the closing and the corners are unique and new to me. Love it! I would love if you join the sew-along. Hurry up because pattern sale (5$) end 11/27 ;)

Ciao
Susanne

1 Kommentar:

Nicky hat gesagt…

Ok bought the pattern - what next!?