Mittwoch, 10. August 2011

Noch eine Tasche und Mug Rug - Another bag and mug rug

Diese Tasche habe ich wohl vergessen, zu zeigen. Eine Auftragsarbeit für meine Mutter (als Bestecktasche). Stoff: Robert Kaufman, Metro Kitchen, Mixers in Ivory

Seems I forgot to show this zip bag. An order from my mother (for eating irons). Fabric: Robert Kaufman, Metro Kitchen, Mixers in Ivory

Zippered case/bag

Und noch ein passender Sugar & Spice Mug Rug für meine Mutter (mein bester Kunde!?) Die Paper Piecing Vorlage habe ich selbst entworfen. Hat jemand Interesse daran? Ich weiß nur nicht, wo ich am besten ein PDF zum Download anbieten kann. Tipps?

And a matching mug rug from Sugar & Spice for my mother (my best customer!?) I made my own paper piecing template. Anyone interested in it? I don't know where to offer a PDF download. Any ideas?

Sugar Spice 2 Mug Rug

Und im Set/Together:

Sugar Spice Kitchen Set





PS Es gibt eine neue Seite mit meinen abgeschlossenen Projekten. Oben im Header.


PS I created a new page with my finished projects. See header link

Kommentare:

Nicky hat gesagt…

More great makes Susanne - love the cutlery pouch that fabric is just right for the kitchen!

Can't help on the download site but am interested in your pattern!

Terri hat gesagt…

Check out http://www.scribd.com for uploading and downloading pdf documents.

Patch-Kröte hat gesagt…

Toll die Mug Rugs! Der Stoff vom Täschchen ist ja klasse! Hat ein bisschen gedauert, bis ich geschnallt hab was darauf abgebildet ist, wer lesen kann ist klar im Vorteil *patschandenkopf* :-)

Viele liebe Grüße
Kerstin