Dienstag, 8. März 2011

New fabrics/Neue Stoffe- Central Park + Kona Cotton

First of all I want to thank you some much for the comments I received the last days. I am very pleased that you like my pillow and my work. Yesterday I did some sewing on my rectangle reverie. I nearly finished the top. I will show it to you in a few days.

Vielen Dank für die lieben Kommentare! Ich freue mich, dass euch mein Kissen und meine Arbeiten gefallen. Gestern habe ich weiter an meinem Rectangle Reverie gearbeitet. Das Top ist fast fertig. Ich zeige euch in den nächsten Tagen ein Foto.

I also received new fabrics. YEAAAHHHH I ordered some Kona Cottons for a Central Park project. Unfortunately one fabric was delivered wrong. I ordered Central Park Esplanade pink and got Kona Cotton Pink. Now I have 2,75yd of that cotton for sale (see my Dawanda Shop in the top right). I will sew an "Elsie" quilt with little modifications. Can't wait to start! :)

Außerdem kamen gestern neue Stoffe an YEAAAHHH Ich habe ein paar Kona Cotton Solids passend für meine Central Park Jelly Roll bestellt. Leider kam anstelle eines Central Park Drucks ein Kona Cotton Pink an. Diesen biete ich nun in meinem Dawanda Shop an (siehe rechts oben). Aus den anderen Stoffen möchte ich einen "Elsie"Quilt mit leichten Änderungen nähen. Kann es kaum abwarten, zu starten :)

2011-03-07 Stoffe/fabrics
Central Park Jelly Roll mit Kona Cotton solids
Bis bald

Keine Kommentare: